Raport zgodności z ochroną danych osobowych | Kancelaria ABI

Poznajemy Twoją firmę

Efekt naszej pracy jest uszyty tylko na rozmiar Twojej firmy. Dlatego na początku chcemy ją poznać. Jak funkcjonuje, jaki jest jej schemat organizacyjny. Poznajemy Twoich pracowników i analizujemy gdzie, kto i jak przetwarza dane osobowe.

Raport zgodności z RODO

W oparciu o zebrane informacje przedstawiamy Raport zgodności z RODO. Chcemy abyś wiedział gdzie i jak należy poprowadzić ochronę danych osobowych aby Twoja firma działała zgodnie z RODO. Raport jaki otrzymasz od nas jest obszerny bo wnikamy w najgłębsze struktury Twojej firmy. Na około 100 stronach raportu zgodności dostajesz informacje co w Twojej firmie funkcjonuje prawidłowo, co należy zmienić i jak to zrobić.

Nasz raport sięga w obszary Twojej firmy:

 

SKRÓT

OBSZARU

NAZWA OBSZARU

ZAKRES DZIAŁAŃ

OR.1.

Analiza

zabezpieczeń

fizycznych

– weryfikacja poziomu bezpieczeństwa;

– określenie obszarów przetwarzania ;

– weryfikacja zabezpieczeń fizycznych pod kątem spełnienia standardów;

– weryfikacja środków organizacyjnych podjętych przez administratora danych pod kątem spełniania standardów;

– analiza rozwiązań przyjętych w zakresie monitoringu systemy CCTV, kontroli dostępu, zabezpieczeń systemowych alarmowych i przeciwpożarowych;

OR.2.

Analiza

funkcjonującego

obecnie systemu

ochrony danych

osobowych

– analiza wzorów dokumentacji do przetwarzania danych osobowych;

– analiza funkcjonujących ewidencji;

– weryfikacja dokumentacji z zakresu ochrony danych osobowych:

– analiza procedury;

OR.3.

Analiza

dokumentacji

kadrowej i handlowej

– audyt wymaganej dokumentacji pracowniczej: regulaminów pracy, kwestionariuszy, regulaminów Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, Statutów Zakładowych Kas Zapomogowo –Pożyczkowych i innych, itd.;

– sprawdzenie procesu rekrutacji ze zgodnością z przepisami o ochronie danych osobowych (formularze rekrutacyjne, oferty pracy, sposób zabezpieczania i niszczenia CV etc.);

– analiza rozwiązań dotyczących oceny pracowniczej, szkoleń;

– analiza teczek pracowniczych;

– analiza dokumentacji wewnętrznej pod kątem adekwatności;

OR.4.

Czynności prawne

– zidentyfikowanie procesów przetwarzanych danych osobowych;

– sprawdzenie dopuszczalności przetwarzania zidentyfikowanych procesów danych osobowych (podstawy prawne dopuszczalności przetwarzania

danych);

– sprawdzenie zgodności z ogólnymi zasadami przetwarzania danych (zasadą legalności, celowości, merytorycznej poprawności oraz czasowego ograniczenia przetwarzania danych osobowych);

– analiza procedury przekazywania danych do państw trzecich;

OR.5.

Procesor

– określenie obszarów powierzenia przetwarzania;

– ocena umów powierzenia przetwarzania danych osobowych i umów poufności danych osobowych;

– określenie obszarów procesoringu;

OR.6.

Analiza

zabezpieczeń

informatycznych

programów

– weryfikacja zabezpieczeń systemów informatycznych pod kątem spełnienia standardów;

– sprawdzenie poziomu bezpieczeństwa haseł stosowanych w systemach informatycznych;

– sprawdzenie sposobu zabezpieczenia systemu informatycznego przed działaniem oprogramowania służącego uzyskaniu nieuprawnionego dostępu;

– analiza procedur korzystania ze służbowych laptopów oraz mobilnych nośników danych;

– weryfikacja procedur zabezpieczeń antywirusowych i antywłamaniowych;